دفتر مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد

دفتر  مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد

۱۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است


💢 بازدید از کانون خادمیاری روستای خشت‌سر
به گزارش روابط عمومی خدمات رضوی شهرستان محمودآباد:

عصرامروز در چهارشنبه امام رضایی
با حضور اعضای شورای ستادی دفتر خدمات رضوی شهرستان
از کانون خادمیاری روستای خشت سر

در مسجد صاحب‌الزمان «عجّ» این روستا بعمل آمد .

روابط عمومی خدمات رضوی شهرستان محمودآباد


💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۰۰ ، ۱۰:۱۶
سید علی هاشمی نسب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۰۰ ، ۱۰:۰۲
سید علی هاشمی نسب

💢برگزاری همایش «عروسک باحجاب من» در شهرستان محمودآباد

در آغاز هفته حجاب و عفاف، همایش «عروسک باحجاب من» به ابتکار کانون کتاب و کتابخوانی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

در سالروز ازدواج خجسته دو گوهر ناب خاندان عصمت و طهارت، حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و هم‌زمان با آغاز هفته حجاب و عفاف و با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین خانواده‌ها و خصوصاً تبیین اهمیت حجاب برای نونهالان و نوجوانان با زبان کودکانه، همایشی با عنوان «عروسک باحجاب من» با حضور حدود ۷۰ نفر از کودکان و نوجوانان و خانواده‌هایشان در تکیه فاطمیه روستای گالشپل از توابع شهرستان محمودآباد برگزار گردید.

در این همایش که به ابتکار کانون «کتاب و کتابخوانی» دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد برگزار شد، پس از قرائت قرآن و اجرای شعر و دکلمه توسط خود نوجوانان، سخنرانی در مورد علت نامگذاری روز عفاف و حجاب و اهمیت حجاب ایراد شد. در ادامه این همایش، معرفی کتاب داستان «من چادر نمی‌خواهم» توسط مسئول کانون «کتاب و کتابخوانی» دفتر خدمات رضوی محمودآباد انجام شد. این کتاب، داستان دختری است که به چادر علاقه‌ای ندارد ولی طی اتفاقاتی به ارزش حجاب و امنیت حاصل از آن پی می‌برد و چادری می‌شود.

در یکی از بخش‌های جذاب این همایش با عنوان «تزیین عروسک‌ها»، تعدادی عروسک در اختیار نونهالان حاضر در مراسم قرار داده شد تا با پارچه‌های داده شده به آنان برای آن عروسک‌ها حجاب درست کنند.
سپس به نفرات برتر در این زمینه جوایزی اهدا شد.
در ادامه این مراسم فرصتی برای پرسش و پاسخ در مورد مسئله حجاب برای دختران و پسران شرکت‌کننده در مراسم اختصاص داده شد و پایان‌بخش این همایش، مولودی‌خوانی به مناسبت سالروز جشن ازدواج دو نور بود که توسط دو مداح نوجوان اجرا گردید.

💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۰۰ ، ۰۹:۵۹
سید علی هاشمی نسب

میزبانی کارکنان اداره جهاد کشاورزی محمودآباد از کاروان زیر سایه خورشید

کاروان زیر سایه خورشید مهمان کارکنان اداره جهاد کشاورزی محمودآباد شد.

اعضای کاروان زیر سایه خورشید در دومین دیدار خود در روز چهارشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۰، به‌همراه اعضای شورای ستادی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان حضور یافتند و مورد استقبال گرم و صمیمی کارکنان این اداره قرار گرفتند. در این دیدار یکی از خدّام حرم امام رضا (علیه‌السلام) دقایقی به مولودی‌خوانی و مدح امام رئوف پرداخت و هم‌زمان پرچم مقدس حرم رضوی توسط دیگر خدّام بین حاضرین گردانده شد و تبرّکات رضوی بین آنان توزیع گردید.
همچنین در پایان این دیدار از رئیس و چند تن از کارکنان برجسته این اداره با اهدای هدایای متبرک رضوی تقدیر شد.

💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۹:۴۵
سید علی هاشمی نسب

دیدار کاروان زیر سایه خورشید با امام جمعه شهرستان محمودآباد

کاروان زیر سایه خورشید با حجة‌الاسلام سید داوود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد دیدار کردند.

امروز چهارشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۰ خدّام حرم باصفای امام رئوف در حالیکه حامل پرچم متبرک حرم رضوی بودند، با عنوان کاروان زیر سایه خورشید، در اولین برنامه خود به همراه اعضای شورای ستادی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد در دفتر امام جمعه این شهرستان حضور یافتند و مورد استقبال و لطف ایشان قرار گرفتند.
در این دیدار امام جمعه محمودآباد ضمن عرض خیرمقدم به خدّام حرم رضوی و همراهان کاروان زیر سایه خورشید از فعالیت‌های کانون‌های خادمیاری محمودآباد تمجید کردند. ایشان در پایان این دیدار هدایایی را تبرّکاً به حاضرین اهدا کردند.

💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۹:۴۳
سید علی هاشمی نسب

گردهمایی بزرگ خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد به مناسبت میلاد امام رئوف

خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در روز میلاد باسعادت امام رضا (علیه‌السلام) گرد هم آمدند.


گردهمایی بزرگ خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در روز سه‌شنبه اول تیرماه ۱۴۰۰ به مناسبت میلاد باسعادت آقا علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة والثناء) در مصلای شهرستان محمودآباد با حضور تعداد زیادی از خادمیاران خواهر و برادر محمودآبادی برگزار شد. در این مراسم که جمع کثیری از خادمیاران محمودآبادی با لباس‌های فرم متحدالشکل خادمیاری (پیراهن سفید و شلوار سرمه‌ای) و بعضاً همراه با کاور خادمیاری حضور داشتند، در ورودی‌های مصلی در قسمت خواهران و برادران، ایستگاه‌هایی دایر شده بود که از مهمانان به صرف شربت و شیرینی و شکلات پذیرایی می‌شد. با آغاز مراسم، پس از قرائت قرآن و صلوات خاصه امام رضا (علیه‌السلام) ذاکران اهل بیت (علیهم‌السلام) به مولودی‌خوانی و مدح امام رئوف پرداختند. در اثنای مولودی‌خوانی، پرچم متبرک حرم رضوی توسط خدّام حرم امام رضا (علیه‌السلام) در قالب کاروان زیر سایه خورشید وارد مصلی شد و با استقبال گرم و عرض ارادت خادمیاران مواجه گردید. سپس خدّام حرم به همراه پرچم متبرک حرم رضوی در جایگاه مستقر شدند و هدیه نفیس تابلو فرش متبرک حرم رضوی را به حجة‌الاسلام سید داود موسوی امام جمعه محترم محمودآباد اهدا کردند. سپس مراسم با قرائت زیارت امین‌الله و سخنرانی سید علی هاشمی‌نسب مدیر محترم دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد ادامه پیدا کرد. هاشمی‌نسب ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد مجموعه خادمیاری محمودآباد در سال ۹۹، میزان کمک‌های نقدی به محرومین در سال ۹۹ را مبلغ ۷۵ میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین بنا به گفته وی میزان کمک‌های نقدی خادمیاران محمودآبادی به محرومین در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ حدود ۳۰ میلیارد ریال بوده است. در پایان مراسم حجة‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد که خود نیز از خادمیاران رضوی این شهرستان است به ایراد سخن پرداخت. وی با برشمردن خصوصیاتی از اخلاق رضوی، خادمیاران رضوی را به محور قرار دادن اخلاق رضوی در رفتار و عملکردهایشان توصیه کرد.
در بخشی از این مراسم نیز حکم مسئولیت یک‌ساله با دست امام‌جمعه محترم به رسول رضاپور مسئول کانون مسجد جامع محمودآباد اهدا شد.

💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۹:۴۱
سید علی هاشمی نسب

برپایی موکب امام رضایی‌ها در شب میلاد امام رئوف در شهرستان محمودآباد

خادمین امام رئوف در محمودآباد موکب امام رضایی‌ها برپا کردند.

عصر روز دوشنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰، در آستانه شب میلاد باسعادت شمس‌الشموس، سلطان طوس، امام رئوف، آقا علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء)، ایستگاه صلواتی «موکب امام رضایی‌ها» به همت خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در سه راه مرکزی این شهرستان برپا شد. خادمین امام رئوف در محمودآباد پس از برپایی این موکب، به نام نامی آقا امام رضا (علیه‌السلام) و به یُمن میلاد بابرکت آن حضرت، از رهگذران و خودروهای عبوری با شکلات و شیرینی پذیرایی کردند. در این مراسم که تعدادی از خادمین مؤسسه فرهنگی- قرآنی بی‌بی حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) شهرستان محمودآباد نیز حضور داشتند، خادمیاران محمودآبادی با توجه به گرمای هوا طی ابتکار جالبی با استقرار یک دستگاه بستنی‌ساز، کام مردم را با توزیع بستنی قیفی دستگاهی شیرین کردند. این مراسم باشکوه با مولودی‌خوانی ذاکرین اهل بیت (علیهم‌السلام) همراه بود و ذکر یا رضا یا رضای خادمین امام هشتم در فضای شهر محمودآباد طنین‌انداز شد. در پایان این مراسم که با استقبال جمع کثیری از مردم مواجه شده بود، تعداد ۵۰۰ وعده غذای گرم متبرک طبخ‌شده توسط خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد نیز به نام آقا علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) بین مردم توزیع شد.

💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۹:۳۸
سید علی هاشمی نسب

خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در حال طبخ ۵۰۰ وعده غذای گرم (جوجه کباب) متبرک به نام امام رئوف به مناسبت میلاد باسعادت آقا علی‌بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) جهت توزیع در ایستگاه صلواتی که عصر روز دوشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۹ در سه‌راه شهر محمودآباد برپا شد.

💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۹:۳۵
سید علی هاشمی نسب

هدیه نفیس مسئول کانون هنری محمودآباد به مدیر کل گردشگری و صنایع دستی استان مازندران

💢 یک تابلوی منبت‌کاری شده صلوات خاصه توسط استاد کثیری به سیف‌الله فرزانه اهدا شد.

در ایام دهه کرامت و هم‌زمان با هفته صنایع دستی، سیف‌الله فرزانه مدیر کل گردشگری و صنایع دستی استان مازندران از آثار و محصولات هنری استاد محمد کثیری، مسئول کانون هنری دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد بازدید به عمل آورد که این آثار بسیار مورد توجه فرزانه قرار گرفت. در پایان استاد کثیری یکی از کارهای نفیس خود را که تابلویی منبت‌کاری شده مزین به صلوات خاصه امام رضا (علیه‌السلام) بود، با حضور طالبی فرماندار محمودآباد به رسم یادبود به فرزانه اهدا کرد.

💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۹:۲۹
سید علی هاشمی نسب

مراسم جشن جهیزیه‌بَران برای ۸ نوعروس سرخ‌رودی

خادمیاران رضوی در سرخ‌رود برای ۸ نوعروس جشن جهیزیه‌بَران به پا کردند.

هم‌زمان با ایام خجسته دهه کرامت و به‌مناسبت میلاد باسعادت آقا علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) و بی‌بی فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها)، عصر روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۰ جشن بزرگ دهه کرامت در خیابان سه‌شنبه‌بازار سرخ‌رود با حضور جمع زیادی از خادمیاران سرخ‌رودی و مردم ولایتمدار سرخ‌رود برگزار شد. در این مراسم که مدیر و اعضای شورای ستادی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد، امام جمعه سرخ‌رود، شهردار سرخ‌رود و چند تن دیگر از مسئولین شهر سرخ‌رود نیز حضور داشتند، برنامه‌های شاد و متنوعی شامل مولودی‌خوانی، اجرای سرود توسط گروه سرود نوجوانان جنت‌المهدی و پذیرایی به صرف شربت و شیرینی انجام شد.
همچنین در این مراسم ۸ سری جهیزیه تهیه‌شده به همت خادمیاران سرخ‌رودی به نیت امام هشتم (علیه‌السلام) برای ۸ نوعروس تحت پوشش در معرض دید عموم قرار گرفت. این جهیزیه‌ها قرار است روز شنبه ۲۹ خرداد به دست نوعروسان موردنظر برسد.
در پایان این مراسم نیز حکم تمدید یکساله مسئولیت علی اصغر نبی‌زاده مسئول کانون خادمیاری (واحد برادران) با دست امام جمعه سرخ‌رود به ایشان اعطا شد.

💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۹:۲۵
سید علی هاشمی نسب