دفتر مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد

دفتر  مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد

شاعر محمودآبادی نماینده استان مازندران در همایش کشوری حماسه‌سرایان

مهرشاد واحدی مسئول کانون شعر و ادب دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد به‌عنوان نماینده استان مازندران در همایش وبیناری «حماسه‌سرایان» به شعرخوانی پرداخت.

هم‌زمان با دهه اول محرم، همایش کشوری «حماسه‌سرایان» به‌صورت وبیناری با محوریت نوحه‌سرایی و قرائت اشعار آیینی نواحی مختلف ایران به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همراهی نوحه‌سرایان و شاعران عاشورایی و مقتل‌خوانان ۳۱ استان کشور از روز اول محرم آغاز شده و تا روز عاشورا ادامه خواهد داشت.

در همین راستا عصر دیروز شنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۰، در روز پنجم این همایش که با همراهی شاعران و نوحه‌سرایانی از ۶ استان قم، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان و مازندران برگزار گردید، مهرشاد واحدی شاعر آیینی و مسئول کانون شعر و ادب دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد با حضور در دفتر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان بابل، به‌عنوان نماینده استان مازندران در این همایش به شعرخوانی پرداخت و مورد تقدیر قرار گرفت.

💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۴
سید علی هاشمی نسب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی