دفتر مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد

دفتر  مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد
۲۴ تیر ۰۰ ، ۰۹:۵۹

عروسک باحجاب من

💢برگزاری همایش «عروسک باحجاب من» در شهرستان محمودآباد

در آغاز هفته حجاب و عفاف، همایش «عروسک باحجاب من» به ابتکار کانون کتاب و کتابخوانی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

در سالروز ازدواج خجسته دو گوهر ناب خاندان عصمت و طهارت، حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و هم‌زمان با آغاز هفته حجاب و عفاف و با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین خانواده‌ها و خصوصاً تبیین اهمیت حجاب برای نونهالان و نوجوانان با زبان کودکانه، همایشی با عنوان «عروسک باحجاب من» با حضور حدود ۷۰ نفر از کودکان و نوجوانان و خانواده‌هایشان در تکیه فاطمیه روستای گالشپل از توابع شهرستان محمودآباد برگزار گردید.

در این همایش که به ابتکار کانون «کتاب و کتابخوانی» دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد برگزار شد، پس از قرائت قرآن و اجرای شعر و دکلمه توسط خود نوجوانان، سخنرانی در مورد علت نامگذاری روز عفاف و حجاب و اهمیت حجاب ایراد شد. در ادامه این همایش، معرفی کتاب داستان «من چادر نمی‌خواهم» توسط مسئول کانون «کتاب و کتابخوانی» دفتر خدمات رضوی محمودآباد انجام شد. این کتاب، داستان دختری است که به چادر علاقه‌ای ندارد ولی طی اتفاقاتی به ارزش حجاب و امنیت حاصل از آن پی می‌برد و چادری می‌شود.

در یکی از بخش‌های جذاب این همایش با عنوان «تزیین عروسک‌ها»، تعدادی عروسک در اختیار نونهالان حاضر در مراسم قرار داده شد تا با پارچه‌های داده شده به آنان برای آن عروسک‌ها حجاب درست کنند.
سپس به نفرات برتر در این زمینه جوایزی اهدا شد.
در ادامه این مراسم فرصتی برای پرسش و پاسخ در مورد مسئله حجاب برای دختران و پسران شرکت‌کننده در مراسم اختصاص داده شد و پایان‌بخش این همایش، مولودی‌خوانی به مناسبت سالروز جشن ازدواج دو نور بود که توسط دو مداح نوجوان اجرا گردید.

💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۴
سید علی هاشمی نسب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی