دفتر مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد

دفتر  مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد

اجرای گسترده طرح «تکریم ساداتِ محله ما» در روز عید غدیر در شهرستان محمودآباد

خادمیاران رضوی در کانون‌های محلی ۵۷گانه شهرستان محمودآباد در روز عید غدیر سادات محله خود را تکریم کردند.

بر اساس مصوبه شورای ستادی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد که چند روز قبل از عید سعید غدیر به کانون‌ها ابلاغ شد، مقرر گردید که مسئول و چند تن از اعضای هر یک از کانون‌های محلی در روز عید غدیر، عید سادات، در قالب طرحی با عنوان «تکریم ساداتِ محله ما» به دیدار حداقل دو خانواده سادات در محله خود رفته و با عرض تبریک و اهدای تبرکات و هدایای رضوی آنان را مورد تکریم قرار دهند.

این طرح در اغلب کانون‌های محلی شهرستان محمودآباد در روز عید غدیر اجرایی شد که از جمله‌ی آنها می‌توان کانون‌های چاکسر، سرخ‌رود، گالش‌پل، خشت‌سر، زنگی‌کلا، آزادمون، میانکلمرز و چهارافرا، جونیکلا، آبادمحله، انصارالحسین (ع)، پنج‌تن، مسجد امام حسین (ع) و ... را نام برد.

لازم به ذکر است اولویت دیدارها در این طرح، دیدار با خانواده‌های سادات نیازمند یا خانواده سادات دارای بیمار و یا خانواده شهدای سادات بود که در اغلب کانون‌ها اجرا شد. همچنین در برخی از این دیدارها مسئول و جمعی از اعضای ستادی دفتر خدمات رضوی نیز حضور داشتند.

#فقطبهعشق_علی

💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۵
سید علی هاشمی نسب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی