دفتر مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد

دفتر  مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد

کاروان شادی پیاده در شب عید غدیر به همت خادمیاران رضوی در شهرستان محمودآباد

خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در شب عید غدیر کاروان شادی پیاده به راه انداختند.

خادمیاران رضوی محمودآباد در شب عید غدیر پس از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای شهرستان محمودآباد با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام و ستاد نماز جمعه این شهرستان، یک کاروان شادی پیاده به راه انداختند. این کاروان که جمعی از مردم ولایت‌مدار شهرستان محمودآباد نیز در آن حضور داشتند، مسیر مصلی تا بارگاه امام‌زاده قاسم (علیه‌السلام) محمودآباد را طی نموده و در نهایت در مراسم جشنی که در صحن مطهر امام‌زاده قاسم (علیه‌السلام) برگزار شد شرکت نمودند.

مراسم جشن شب عید غدیر در صحن امام‌زاده قاسم (ع) با اجرای سرود توسط گروه سرود شهید فهمیده پایگاه المهدی آغاز شد و سپس با سخنرانی حجة‌الاسلام پیشنمازی و مداحی برادر رضاپور در میان بارش نسبتاً شدید باران ادامه پیدا کرد.

در پایان این مراسم، به شکرانه عید سعید غدیر حدود ۳۰۰ وعده غذای گرم متبرک که توسط خواهران خادمیار طبخ و در ظروف یکبار مصرف بسته‌بندی شده بود، بین شرکت‌کنندگان در مراسم توزیع شد.

#فقطبهعشق_علی

💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۸
سید علی هاشمی نسب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی