دفتر مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد

دفتر  مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد

دورهمی شاعرانه همراه با نغمه‌های ولایی در شهرستان محمودآباد

جمعی از شاعران آیینی استان مازندران در مراسم عصری با شعر ولایی در شهرستان محمودآباد به نغمه‌سرایی در باب ولایت و مدح اهل‌بیت (علیهم‌السلام) پرداختند.

🔹عصر امروز سه‌شنبه پنجم مردادماه ۱۴۰۰، هم‌زمان با دهه ولایت، ویژه برنامه عصری با شعر ولایی"علویون" با حضور مدیر دفتر خدمات رضوی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان محمودآباد و نیز شاعرانی از شهرهای مختلف استان در مجتمع فرهنگی امام رضا (علیه‌السلام) شهرستان محمودآباد برگزار گردید.

در این ویژه برنامه که به همت کانون شاعران اهل بیت (ع) استان مازندران و با همکاری کانون شعر و ادب دفتر خدمات رضوی و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان محمودآباد برگزار گردید، شاعرانی از شهرهای مختلف استان، سروده‌های خود را در وصف اهل بیت (ع) قرائت کردند.

همچنین در این مراسم حکم تمدید یک‌ساله مسئولیت به جناب آقای مهرشاد واحدی مسئول کانون شعر و ادب دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد اعطا گردید.

در پایان مراسم، پس از مداحی و مولودی‌خوانی ذاکر اهل بیت (ع) هدایای متبرک حرم رضوی به رسم یادبود به شاعران حاضر در این مراسم اهدا شد.

#فقطبهعشق_علی

💠روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد💠

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۸
سید علی هاشمی نسب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی