دفتر مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد

دفتر  مرکزی کانونهای خدمت رضوی شهرستان محمودآباد

حماسه بزرگ خادمان امام هشتم در روز عید قربان در شهرستان محمودآباد

خادمیاران محمودآبادی در روز عید قربان با توزیع حدود ۲۳۰۰ بسته یک کیلویی گوشت بین نیازمندان، حماسه‌ای دیگر آفریدند.

در یک چهارشنبه امام رضایی دیگر، هم‌زمان با عید سعید قربان، بیش از ۶۰ رأس گوسفند به همت خادمان امام هشتم در شهرستان محمودآباد قربانی شد.
گوسفندهای ذبح‌شده پس از آماده‌سازی، جهت بسته‌بندی به حسینیه کانون انصارالحسین شهرستان محمودآباد انتقال یافت و طی مراسمی با حضور مسئولان ۵۷ کانون محلی، اعضای ستادی دفتر خدمات رضوی و جمعی از خادمیاران شهرستان محمودآباد، در بسته‌های یک کیلویی بسته‌بندی شد. این بسته‌ها که تعداد آن به حدود ۱۱۵۰ بسته رسیده بود، در حین مولودی‌خوانی ذاکرین اهل بیت بین مسئولین کانون‌ها توزیع شد تا به دست نیازمندان تحت پوشش برسد.

لازم به ذکر است بنا به گفته سیدعلی هاشمی‌نسب مدیر دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد، ارزش ریالی این ۶۰ رأس گوسفند حدود ۱۳۵میلیون تومان بوده که این مبلغ تماماً از محل کمک‌های مردمی تأمین شده است.
وی همچنین گفت علاوه بر توزیع این ۱۱۵۰ بسته، کانون‌های محلی ۵۷ گانه هم تقریباً به همین تعداد بسته‌هایی را به‌صورت جداگانه در میان نیازمندان توزیع کردند که با این حساب، مجموع بسته‌های گوشت قربانی توزیع شده توسط دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد و کانون‌های محلی زیرمجموعه آن به حدود ۲۳۰۰ بسته رسیده است که عدد قابل توجهی است و می‌توان از آن به یک حماسه تعبیر کرد.

💠 روابط عمومی دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد 💠

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۵
سید علی هاشمی نسب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی